Washi-tape herontdekt

Al heel lang liggen er verschillende rolletjes washi-tape in mijn kast. Voor degene die niet weten wat washi-tape is: dat is een soort papieren tape met heel veel leuke printjes waar je echt vanalles mee kunt doen qua versieren/decoratie.

Al surfend op het internet, op zoek naar een ideetje voor een beterschapskaartje, zag ik ineens een kaartje voorbij komen waar iemand van washi-tape een soort pleisters had gemaakt. En laat ik nou nog een aantal rolletjes van die tape hebben liggen!



Wil je zelf ook aan de slag? De blanco kaarten haal ik bij Action en de washitape had ik dus nog liggen. En washitape kun je online goed vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Sorry voor alle reclame!!

sorry aan iedereen die mijn blog bezoekt en wordt platgebombardeerd met advertenties. Ik ben echt een nitwit als het aankomt op al die inste...