Sla je slag(letters)!

Een tijd geleden zag ik ergens op internet leren markeerlabels voorbij komen. Met daarop het nummer van de haak- of breinaald waarmee je bezig bent aan een project.
Leek me handig, want ik ben altijd wel bezig met meer dan één haakding tegelijk. En dat schrijf ik dan soms wel, maar soms ook niet op. Als ik dan de betreffende haaknaald weer voor een ander project gebruik........je raadt het al......dan vergeet ik dus met welke naald ik bezig was. Heel irritant.

Dus toen ben ik eens gaan rondneuzen, heb slagletters en tuigleer aangeschaft en ben "letterlijk" aan de "slag" gegaan!

De slagletters heb ik gekocht via  http://www.xitin.nl en het tuigleer bij http://www.jageafournituren.nl

Heel erg leuk om te doen en ook al een paar keer via de webshop verkocht!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Sorry voor alle reclame!!

sorry aan iedereen die mijn blog bezoekt en wordt platgebombardeerd met advertenties. Ik ben echt een nitwit als het aankomt op al die inste...