Little light, shine bright!

nu de dagen alweer korter beginnen te worden (mwoehahaha, moet je mij horen), ben ik alvast begonnen om wat licht in de duisternis te scheppen. Hiertoe heb ik wat rondgesnuffeld op het internet, mijn onuitputtelijke bron van inspiratie. En daar kwam ik een simpel, maar heel mooi windlicht tegen. Dus ik aan de haak!



Patroon komt http://draadenpraat.nl/2015/10/sfeerlicht-haken-gratis-patroon/

Garen: Byclaire nr 2 en gehaakt op naald 5,5.
Het is niet moeilijk en je bent met een paar uurtjes klaar!

Heb m'n schoonmoeder ook blij gemaakt met zo'n windlicht voor haar verjaardag en de volgende die ik cadeau ga geven gaat ook snel in de maak.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Sorry voor alle reclame!!

sorry aan iedereen die mijn blog bezoekt en wordt platgebombardeerd met advertenties. Ik ben echt een nitwit als het aankomt op al die inste...